2011-01-13 | 21:58:54

Flottsbro

Hej alla!
Igår var jag, Ewelina, Martina och Filip på Flottsbro och åkte skidor/snowboard. Fyfan vad jag älskar't! Vi träffade även på Mathias och Adam där men aa.. Ska förhoppningsvis dit imorgon också, men då åker jag skidor ist.. Ska lära mig att hoppa har jag bestämt, haha, det vill man inte se, tro mig! Men ja, annars då? Nae, jag är olyckligt kär i en skön grabb. Väntar på att min vän ska vakna på sjukhuset. Förbereder en begravning till min låtsasfarmor. Ja, mycket på gång just nu.. Plus skolan. Visst fan, ska skriva en labbrapport.. Den ska egentligen vara inne den 27:e men ja, jag har större chans att höja betyget om jag lämnar in den imorgon och jag är ändå klar ska bara renskriva på dator osv.. Ska nog göra det nu. Vi höööörs.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: