2011-01-15 | 10:45:34

Frukost

Bloggade aldrig igår i mitt hus, jag satte inte ens på datorn.. Jag gick upp, bytte om, la mig i sängen, messade i kanske en kvart sen somnade jag.. Jag var verkligen skittrött. Det är väl skolan som gör mig så trött men det är ju bra att jag inte går och lägger mig klockan sex på morgonen ändå för vill inte vända på dygnet.. Vaknade faktiskt klockan tio idag, innan min mamma och Åke, det är sjukt! Har nog inte gjort det på flera år, hehe, så är lite stolt nu.. Men nu ska jag käka frulle, ciao!


Haha, ursäkta att jag ser ut som öh, ett mongo? Haha, men jag var faktiskt helt slut där.. Ville bara säga att om 42 dagar är det dags för den årliga skidsemestern till Österrike! :D kommer bli så galet nice för ska ta med mig polare och min bästa kusin och hans kompis ska med, hihi, puss!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: