2011-01-11 | 21:58:55

Mycket

Så mycket som händer nu så vet inte om jag orkar ta tag i mitt liv. Men jag ska framförallt klara det viktigaste, vänner, familj, skola och musik. Det är det jag borde fokusera på. Så om jag inte bloggar så mycket så är det för att jag mår psykiskt dåligt, faktiskt. Dödsfall, mordförsök, nej jag orkar inte. Mitt liv är helt fuckat känns det som och jag har inte den styrkan att resa mig upp alla gånger. Jag tar på mig för mycket ansvar och tror att jag kommer att klara saker och ting, men så faller jag och jag kan inte resa mig upp. Den känslan ska bort. Den där känslan då man bara måste börja om på noll. Den suger. Den kan ta sig i brasan rent ut sagt. Jag ska klara det den här gången, för jag känner att jag har blivit starkare nu. Men jag ska som sagt bara tänka på det viktigaste, eller ja, det som är viktigast för mig. Ska försöka att inte skriva deppinlägg men måste skriva av mig, that's the way it is.. Nu ska jag fixa saker inför morgondagen. Puss. ♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: