2011-01-15 | 01:06:14

Älskar

Haha, gissa vart jag varit denna kalla fredagskväll? Ja, Flottsbro. Fett roligt! Men är galet irriterad just nu. Ingen aning varför. Antar att det är för att jag mår så dåligt. Men men.. Har inte hört någon nytt om min vän och antar att jag inte kommer att göra det på någon vecka. Min vackra ängel. ♥
Imorgon ska jag på middag i Åkersberga hos Amalia med Fanny, Hanna, Pernilla och Lovisa, och Amalia såklart, ska bli supermysigt! Nu ska jag bege mig upp till mitt lilla hus och sova litegrann. Eller ja, jag ska byta data kanske man ska säga, haha, puss på er alla!
Har inga bilder på den här datorn, det är mammas.. Men ja, uppdaterar kanske i mitt hus. & juste, vet inte om klockan fungerar rätt för den är egentligen 01.05 men på datorn är den 21.01. Haha, aja, tjaaoo.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: